28 January 2017

KONIEC STYCZNIA

Nowy rok, nowe plany, marzenia, pomysły na siebie, świeże pokłady energii i... SESJA!
Stosy kartek, materiałów. Piętrzące się kolumny książek. Kawa. Wypisane kolorowe zakreślacze i pogubione długopisy. Zaliczenia, referaty, egzaminy. SESJA!
Tak w skrócie można opisać cały mój styczeń, kiedy dni mijały mi tak szybko, że z przerażeniem spoglądałam na kalendarz. Kiedy starsi koledzy sprzedawali coraz to przerażające historyjki o całych tych egzaminach, a w nocy czasem książka służyła mi za poduszkę. Na pewno znajdzie się wśród Was ktoś, kto również przeżywa, może przeżył ten magiczny okres. W tym czasie całe moje pokłady kreatywności skupione były na tym, by zmusić się do nauki, tak więc praktycznie cały miesiąc był z życia wyjęty. Oby to poświęcenie się opłaciło, a wyniki były jak najlepsze dla wszystkich studentów!
Z tego względu moja aktywność na blogu, jak i w innych aspektach życia poza uczelnią, spadła do poziomu zero. Jednak od teraz wszystko wraca do normalności, a ja wracam do życia (!!). Dlatego mam dla Was małe podsumowanie stycznia, parę rzeczy, które udało mi się uzbierać w tej jednej setnej chwili, kiedy mogłam oderwać się od książek.
Enjoy!

1. Najczęściej słuchane: 
Moje życie byłoby niczym bez muzyki i nawet w czasie nauki z komputera słuchałam cichych, delikatnych piosenek. Mocnych też, kiedy potrzebowałam odpowiedniego kopa i zamiennika dziesiątego kubka kawy.

The Neighbourhood - How

FISHECLECTIC Ucisz się

Hillsong UNITED - Oceans Acoustic

Joy Division - Love Will Tear Us Apart

2. Najczęściej czytane:
-Inspiracje z instagrama? Dlaczego instagram jest tak popularny? No i jakie są zalety posiadania konta na instagramie? Możecie o tym przeczytać tutaj

- Zmień siebie. Czy jesteś załamany, bo pierwszy miesiąc nowego roku dobiega końca, a twoje postanowienia leżą i stanowią tylko część atramentu na papierze? To nic straconego! Masz jeszcze kilkaset cudownych dni, by zmienić siebie i swoje plany wprowadzić w życie. W tym artykule znajdziecie kilka postanowień, które zainspirują Cię do zmian. 

- A może ktoś jest ciekawy, jakie trendy czekają nas na początku tego roku? Szalone lata 80. , eksperymenty z fasonami. Tutaj znajdziecie zbiór najciekawszych zebranych trendów na sezon wiosna/ lato 2017. 

3. Styczeń okiem studenta

Referaty, kolokwia, zaliczenia i na zwieńczenie kilku miesięcy nauki- egzaminy. Tylko tym żyłam cały miesiąc. Zakreślania, podkreślania, tysiące przeczytanych stron. Jednak kto powiedział, że
wśród tych wszystkich studenckich zawirowań nie można odnaleźć chwilki szczęścia dla siebie? :)                
                                                                                           


(mój instagram: @allxle

4. Złote myśli stycznia
...czyli myśli, które pozwoliły przetrwać mi ten intensywny miesiąc. 

I pamiętaj, że jesteś piękna. Bo masz w sobie tę wyjątkowość, talent i serce. I mimo że czasem rozsypujesz się na drobne kawałki, to i tak jesteś piękna. Bo każda łza jest oznaką wrażliwości, emocji. Nieważne, że czasem krzyczysz do lustra, tupiesz nogą, gryziesz dolną wargę do krwi. Nieważne, że posolisz herbatę przez pomyłkę. Niedoskonałość sprawia, że kocha się jeszcze bardziej i pomimo.- Kaja Kowalewska / Siedem grzechów głuchych


 
“Masz przed sobą wspaniałe życie. Przeżyj je co do minuty. Zacznij już teraz.”~ Kim Holden

A Wam jak minął styczeń?  

1 comment:

  1. Trudne życie studenta jest :)

    ReplyDelete