27 November 2016

A MOŻE BY TAK...

A może by tak rzucić wszystko i wyjechać..
....do Zakopanego, na przykład? I przy okazji do Doliny Kościeliskiej... i jeszcze nad Morskie Oko? 
Na początku listopada miałam okazję ponownie odwiedzić Zakopane i miejsca, w których baardzo dawno nie byłam.
Uwielbiam góry, co prawda nie miewam często okazji, by wyjechać, zobaczyć wszystkie te wspaniałe miejsca i pomyśleć trochę. Dlatego każdy taki wyjazd jest dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem. Poza widokami zapierającymi dech w piersiach, nasuwają się również pewne refleksje nad światem, nad życiem, nad pokorą...
Lubicie chodzić w góry? Jakie myśli wtedy Wam towarzyszą? 

 Pogoda dopisywała bardzo. Słońce świeciło przez całe dwa dni naszego pobytu, dopiero, gdy wyjeżdżaliśmy nieco popadało. Spędziłam tam naprawdę wspaniały czas. Chyba nic tak pozytywnie na mnie nie wypływa, jak nawet kilkudniowy wypad w góry. Naładowałam akumulatory, pobawiłam się w gronie znajomych, naprawdę ciężko było wrócić do tej szarej, studenckiej rzeczywistości. Oby takich wyjazdów więcej!





1 comment:

  1. Zazdroszcze ci :) Też kocham góry, lecz w aurze zimowej zam je tylko z pejzaży. Przyznam że robią wrażenie nie gorsze niż w sezonie letnim. Musze się kiedyś wybrać w zime, może wzbogacając ten wyjazd w jakieś narty? Kto wie, kto wie...

    ReplyDelete