3 September 2016

AUGUST SUMMARY

Sierpień minął mi niezwykle szybko. Nawet się nie obejrzałam, a w domu ponownie zaczęły się porządki i przygotowania do powrotu do szkoły (nie ma to jak wkurzać młodszego brata tym, że mogę pospać dłużej niż on ;)). Był to chyba najspokojniejszy miesiąc w ciągu tych wakacji, nie zmienia to faktu, że mama cały czas śmieje się, że ciężko trafić na moment, kiedy siedzę w domu. No cóż, wakacje takie są, nie można nie skorzystać z możliwości wieczornych spacerów, czy spotkań ze znajomymi.
W sierpniu postanowiłam pobawić się w turystę i odkryć swoją miejscowość na nowo, co przyznam, że było niezwykłym doświadczeniem. Warto od czasu do czasu przejść się nieco inną trasą, niż zazwyczaj i przekonać się, że mieszkanie na wsi jest naprawdę cudowne. Tyle miejsc, które można odkrywać wciąż i wciąż, inne powietrze, inna atmosfera.
Tymczasem zapraszam Was na fotograficzne podsumowanie miesiąca ;)

piękny zachód słońca w mojej miejscowości// zielono na parapecie mojego okna // długie, baardzo długie spacery // Sandomierz z przyjaciółmi ;)  

 To chyba będzie moje ulubione zdjęcie przez następne kilkanaście miesięcy, haha 

 Korzystamy z ciepłych dni. Z rodziną pod koniec miesiąca wybraliśmy się nad jezioro i spędziliśmy tam naprawdę wspaniały czas!
 poranki ♥ // Sandomierz z innej perspektywy. Ciężko uwierzyć, że mam całkiem niedaleko do tego miasta, a tak rzadko tam bywam // uwielbiam spędzać czas w mojej ulubionej kawiarni // wspaniale było wstać o piątej rano, by móc podziwiać budzące się słońce :) 




najpiękniejszy i najukochańszy kot na świecie! 

 Z reguły uwielbiam czytać książki i kiedy jakaś mnie naprawdę zainteresuje, potrafię ją pochłonąć w dwa popołudnia. W tym miesiącu jednak trochę opuściłam się z czytaniem, obecnie kończę dwie książki, tymczasem mogę Wam polecić tę autorstwa Camilli Läckberg. Wypożyczyłam ją co prawda na początku lipca, ale dopiero niedawno się za nią zabrałam i żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej. Doskonała fabuła, wiele tajemnic, nagłe zwroty akcji i trzymanie do końca w niepewności- według mnie kryminał idealny. Szczerze polecam! Obecnie zaczynam czytać kolejną książkę tej pisarki i mam nadzieję, że będzie równie emocjonująca. 


Zakochałam się w tej piosence od pierwszego słuchania! Tarja jest dla mnie absolutnie najlepsza, każdy kawałek z jej nowego albumu jest według mnie arcydziełem, w pierwszych dniach po zakupie płyty słuchałam jej bez przerwy. Ci, którzy nie znają jej twórczości zachęca do zapoznania się z nią, zapewniam, że warto. Dajcie znać, czy piosenka przypadła Wam do gustu ;)

Jak Wam minął sierpień? Piszcie! :) 

Po więcej zdjęć zapraszam na mój instagram. Miłego weekendu!

1 comment: