29 August 2016

SUMMER IN MY HEART



W chwili pisania tego posta, spoglądam przez okno, gdzie (oprócz tego, że panuje całkowita ciemność) przez ścianę deszczu nie widać nic. Czuję, że jesień zbliża się wielkimi krokami. Na blogach i różnych stronach internetowych pojawiły się jesienne inspiracje i trendy na nadchodzący sezon. Tymczasem ja cieszę się z ostatnich dni, pogoda była na tyle łaskawa, że podarowała nam całkiem gorący weekend. Z uśmiechem stwierdzam, że ten czas wykorzystałam na maksa, wylegując się na piasku (nawet jeszcze trochę się opaliłam ;)) i pływając w jeziorku niedaleko mojej miejscowości (okej, to baardzo duże jezioro ). Korzystam z faktu, że zostało mi jeszcze trochę wakacji, chcę wypełnić dni tak, by wspominać je z sentymentem, kiedy przekroczę po raz pierwszy próg mojej uczelni w drodze na zajęcia. Czuję, że wrzesień będzie dla mnie intensywnym miesiącem, pełnym przygotowań, podróży małych i dużych- jednym słowem- czasem gromadzenia wspaniałych wspomnień ;)


Jak spędzacie ostatnie dni wakacji? Jak wyglądają Wasze przygotowania do sezonu jesiennego? Piszcie w komentarzach! :D  


(sentymentalne wspomnienie z pięknego Rzymu ;)) 

3 comments:

  1. Rzym <3 zazdroszczę, też mam nadzieję, że się wybiore :D
    Zapraszam do siebie :) http://nalkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja planuję wybrać się w ten weekend do Zakopanego, mam nadzieję, że pogoda dopisze, ale noce już jesienne, chłodne.... :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Nutella - pycha!
    Och, u mnie też wrzesień zapowiada się interesująco ;-)

    Pozdrowienia :-)

    ReplyDelete