24 August 2016

RECENTLY

Czas płynie bardzo szybko. Niby to powszechnie znana rzecz, każdy to wie, ja również. Jednak kiedy zatrzymam się na chwilę w tym szalonym życiu i uświadomię to sobie, za każdym razem jestem w ciężkim szoku. Sierpień dobiega końca, wakacje też powoli się kończą (chociaż w moim wypadku jeszcze jeden cudowny miesiąc, nanana). Nie chciałabym tu robić już podsumowania tych wspaniałych, wakacyjnych miesięcy, ale nie da się ukryć, że pogoda na zewnątrz i nastroje w większości nas są już typowo jesienne. Nawet mój organizm przestawił się już chyba na tryb jesienny, gdyż sierpień żegnam chorobą (brawo ja!). Cóż więc robić? Z jednej strony wykorzystałoby się jeszcze tych kilka letnich dni, z drugiej ta pogoda... chyba czas robić przetwory na zimę..
Mimo wszystko jednak musimy sie postarać wykorzystać te dni, być może jeszcze ciepło i słońce zawita na nasze podwórka. Być może kogoś z Was czeka jeszcze jakiś wakacyjny wyjazd? Ja na pewno będę korzystać z lata ile jeszcze mogę ;)
A Ty? ;)
Tymczasem zostawiam Was z kilkoma przypadkowymi (nieprzypadkowymi) zdjęciami, zrobionymi w ciągu ostatnich paru tygodni.
Enjoy :)



Oboje z bratem przepadamy za Star Wars (nawet bardzo, alee to takie normalne.. ;) Kiedy brat dostał na urodziny Lego Star Wars do układania, z chęcią mu pomogłam :)

Nie ma to jak chorować w sierpniu... ale tak serio, nie polecam. Skoro jednak choruję, nie ma nic lepszego na przeziębienie niż dobra herbata z sokiem malinowym domowej roboty i goździkami. Herbata "Five o'clock" o nazwie Śniadanie w Krakowie jest najlepsza na świecie!


1. Mój drugi dom (prawie) najlepsza kawiarnia na świecie, z najlepszą kawą. Uwielbiam tam przesiadywać // 2. Nie jest to najlepsze ujęcie Krakowa nocą, tym bardziej, że jest wykonane niezbyt dobrą kamerką Snapchata. Na żywo jednak Kraków nocą jest niesamowity!




jeans- Pull&Bear
 t-shirt - Levi's


Popołudnia w sierpniu pachną już jesienią. 
— M. Musierowicz
na koniec piękne widoki Sandomierza! Podoba Wam się? :)


Dajcie znać, które zdjęcie najbardziej przypadło Wam do gustu! 
Miłego wieczoru :) 

5 comments:

  1. Ach jaki cudowny kolor włosów! :))

    Och to prawda pogoda zbliża się w klimat jesienny, a i nastroje czysto wrześniowe… Kiedy to tak minęło?

    ReplyDelete
  2. Narobiłaś mi smaku na taką herbatę, uwielbiam :) Ja w tamtym roku na początku września wyjeżdżałam na urlop, więc o tej porze jak najbardziej myślałam jeszcze o spodenkach i zwiewnych sukienkach, ale teraz w mojej głowie już powoli rozgaszcza się jesień.

    ReplyDelete
  3. super klimatyczne zdjęcia <3

    ReplyDelete