15 August 2016

ITALIAN DREAM


O podróży do Włoch marzy chyba każdy. Krajobrazy, które zalewają internet pragnie się podziwiać na żywo, mieć, co wspominać, opowiadać znajomym. Szczerze mówiąc, nigdy bym nie pomyślała, że spotka mnie okazja, żeby tego roku lecieć do Rzymu. To była dość spontaniczna decyzja, które była najwspanialszym zwieńczeniem całego maturalnego roku. Pomyślałam, że to idealna nagroda za dobrze napisaną maturę, z której jestem dość zadowolona, a podróż do Wiecznego Miasta to wprost spełnienie jednego z najskrytszych marzeń. Od wyjazdu minął nieco ponad miesiąc, a ja wciąż nie mogę uwierzyć, że spotkało mnie to szczęście, widzieć tyle zabytków, kolebkę kultury europejskiej, na własne oczy. Dla takich chwil z pewnością warto żyć. 
Tymczasem zerknijcie na dół, chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami, które zrobiłam podczas tego cudownego wyjazdu. (zdjęć jest masakrycznie dużo!, ciężko było wybrać tylko kilka.. )
Enjoy!



 Moje odczucia po pierwszej wizycie w Rzymie? Rzym jest głośny, gwarny, gorący i może nie należy do najczystszych i najładniej pachnących miejsc na świecie, ale jest tam niesamowita atmosfera. Miasto roztacza wokół siebie pewien czar, który sprawia, że nie można napatrzeć się na te wszystkie budynki, uliczki. Życie toczy się tam tak, jak w każdym innym mieście na świecie, ale mimo wszystko pośpiech tego miejsca odczuwa się inaczej. No, i przede wszystkim wyśmienite włoskie jedzenie... tak, prawdziwe włoskie jedzenie. Marzenie! Rzym to absolutnie jedno z miejsc, które trzeba w swoim życiu zobaczyć przynajmniej raz!















     

Jak mijają Wasze wakacje? Piszcie w komentarzach!

No comments:

Post a Comment