31 March 2016

MARCH MIX

grafika april, march, and hello
Marzec minął mi niezwykle szybko. Nie zauważyłam nawet kiedy się zaczął, a już dobiega końca. Rozpoczynam ostatni miesiąc szkoły.. (wtf! kiedy to zleciało?!). Powoli uświadamiam sobie, że wkraczam w kolejny etap życia, że na kolejnej drodze czeka mnie coś ciekawego i niespodziewanego. Cieszę się na to, co jest przede mną, jednocześnie przyłapuję się na tym, że dopada mnie melancholia. Wspominam minione trzy lata w liceum, analizuję wszystkie ważniejsze wydarzenia i dochodzę do wniosku, że ten etap był niezwykle kolorowy i ciekawy. Dużo w tym czasie się zdarzyło, wielu rzeczy się nauczyłam, a przede wszystkim poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi, z którymi ciężko będzie mi się rozstać...
Myślę, że takie refleksje są ważne i są potrzebne. Warto wspominać, zarówno te gorsze, jak i te piękniejsze chwile. Pamięć jest najcenniejszą rzeczą w naszym życiu, powracanie do przeszłości czasem szkodzi, ale w większości sprawia przyjemność, doprowadza do śmiechu... Wspomnienia są bardzo dobre. 
Kończy się kolejny miesiąc, chciałabym go podsumować zdjęciami. Zarówno tymi moimi małymi dziełami, jak i tymi znalezionymi podczas długich (za długich!) posiedzeń przed komputerem. Myślę jednak, że znalazłam dość dużo inspiracji i motywacji ;)
Enjoy! 
||PHONE MIX||

woda z cytryną i miodem-idealna ~!♥// mój ulubiony case na telefon. jedzenie to moje motto ;D // kawa- rzecz, bez której trudno funkcjonować w dzień // krem marki La Roche Posay kupiłam niedawno i zdecydowanie polecam! Najlepszy ratunek dla mojej suchej skóry! 

Uwielbiam kolorowe skarpetki! // Mam nadzieję, że ten zimowy widok już w tym roku się nie powtórzy (aczkolwiek krajobraz ładny )// 
Dwudniowa wizyta w Krakowie! Bardzo lubię to miasto, te budynki. Ze spokojnej, cichej miejscowości do dużego, głośnego miasta, które w nocy nie śpi ;D // Costa Coffee~ najlepsza! 

||INTERNET MIX||














2 comments:

  1. Bardzo ładne obrazki i Twoje zdjęcia też super! Fakt te miesiące lecą stanowczo za szybko :)

    aniaanaa.blogspot.com

    ReplyDelete