30 January 2016

STRIPES



blouse- Bershka
jeans- Pull&Bear (old collection)
boots- DeeZee (old collection) 

Przez ostatnie dni nie wychodziłam z domu, jeśli nie była to sprawa życia i śmierci. Było zbyt zimno, a ja byłam zbyt przeziębiona, żeby wystawić choć czubek nosa za drzwi. Przez to jednak przegapiłam ten moment, kiedy śnieg wreszcie zdecydował się spaść z nieba i zaszczycić nas piękną, iście zimową scenerią. Zrobiło mi się przykro trochę z tego powodu, jako, że jestem fanką fotografii i miałam nieco pomysłów na zimową sesję. Z jednej strony marzy mi się popstrykanie jeszcze fotek ze śniegiem w tle, z drugiej jednak na myśl o tym zimnie i ponownym przeziębieniu ( co na pewno by mnie nie ominęło), stwierdzam, że jestem w stanie przeczekać do następnego roku, a teraz nacieszyć się ciepłem, które powoli nadchodzi ^^ .





4 comments:

  1. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Prześliczna bluzka, właśnie poszukuje jakiejś w paski! ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  3. Ciekawy blog, będę wpadać częściej, zapraszam również do siebie:)

    http://broooklyyn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. świetny ootd :)
    uwielbiam paski i spodnie w dziury :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete